Uw winkelwagen
Uw winkelwagen is nog leeg. Doorgaan met winkelen

Klacht melden

Uiteraard doen wij ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klachtover onze producten en of dienstverlening, dan vragen wij u dit schriftelijk of via email te melden op te nemen aan onze klantenservice. U ontvangt binnen 14 dagen bericht.

Een klachtenbrief kunt u sturen naar:

Tool Com BV
Afdeling klantenbeheer
Postbus 98
3700 AB  Zeist

Mailen kan naar: info@gereedschapland.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.  Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie

Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Klik hier voor de hyperlink >>

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Raadpleeg voor meer informatie ARTIKEL 14 - Klachtenregeling 7 -  van de algemene voorwaarden Algemene Voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk. Klik hier voor meer informatie >>

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief En wees als eerste op de hoogte van onze aanbiedingen
Nieuwsbrief
Klantenservice
Over gereedschapland
Onze merken
IDeal Digisafe Waarborg MotorEnzo motor onderdelen en accessoires