Een defect product

Mocht een product defect zijn, of defect zijn gegaan tijdens gebruik of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op met onze klantenservice op nummer 036 54 89 080 of maak gebruik van het contactformulier.

Mocht u een defect product willen retourneren, handel dan als volgt:

  • Meldt de retour schriftelijk, via e-mail, of het contactformulier bij ons aan,
  • Vermeldt het klant-, order- en artikelnummer,
  • Vermeldt uw naam, telefoonnummer en emailadres.
  • Vermeldt een duidelijke omschrijving van het defect of de klacht,
  • Vervolgens ontvangt u van ons via email een goedkeuring,
  • Verzendt het defect product binnen 7 werkdagen van de goedkeuring,

Het retourpakket:

  • Zorg ervoor dat het defecte product compleet is.
  • Voeg het klant-, order- en artikelnummer bij de retourzending,
  • Voeg uw naam, telefoonnummer en emailadres bij de retourzending,
  • Voeg uw bank- of girorekeningnummer bij de retourzending,
  • Voeg een duidelijke omschrijving van het defect of de klacht bij de zending,
  • Zorg voor een gedegen omverpakking,
  • Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt