Een defect product
Mocht een product defect zijn, of defect zijn gegaan tijdens gebruik of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op met onze klantenservice op nummer 036 54 89 080 of maak gebruik van het contactformulier.
Mocht u een defect product willen retourneren, handel dan als volgt:
-
Meldt de retour schriftelijk, via e-mail, of het contactformulier bij ons aan,
-
Vermeldt het klant-, order- en artikelnummer,
-
Vermeldt uw naam, telefoonnummer en emailadres.
-
Vermeldt een duidelijke omschrijving van het defect of de klacht,
-
Vervolgens ontvangt u van ons via email een goedkeuring,
-
Verzendt het defect product binnen 7 werkdagen van de goedkeuring,
Het retourpakket:
-
Zorg ervoor dat het defecte product compleet is.
-
Voeg het klant-, order- en artikelnummer bij de retourzending,
-
Voeg uw naam, telefoonnummer en emailadres bij de retourzending,
-
Voeg uw bank- of girorekeningnummer bij de retourzending,
-
Voeg een duidelijke omschrijving van het defect of de klacht bij de zending,
-
Zorg voor een gedegen omverpakking,
-
Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt